GARRET JOHNSTON visos dienos mokymai!

GOODBYE CUSTOMER SATISFACTION,
HELLO CUSTOMER SUCCESS!


SPECIALIAI BALTIJOS ŠALIMS:
Verslo tyrimo Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje rezultatų pristatymas

Seminaras vyks anglų kalba su vertimu į lietuvių kalbą.
KOVO 19 | Vilnius
10.00 – 18.00
Best Western Hotel, Konstitucijos pr. 14, Vilnius
KOVO 19 | Vilnius
10.00 – 18.00
Best Western Hotel, Konstitucijos pr. 14, Vilnius
GARRET JOHNSTON visos dienos mokymai!

GOODBYE CUSTOMER SATISFACTION,
HELLO CUSTOMER SUCCESS!


SPECIALIAI BALTIJOS ŠALIMS:
Verslo tyrimo Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje rezultatų pristatymas

Seminaras vyks anglų kalba su vertimu į lietuvių kalbą.

IŠSAMI MOKYMŲ PROGRAMA
Kas yra Garrett Johnston?
Bendrovės „Macroscope Consulting" CEO
Dublinas | Ciurichas | Maskva


Garrett Johnston – airis. Laisvai kalba 11 kalbų. Pirmaujantis pasaulinės klasės ekspertas komercinių ir marketingo strategijų srityje, turintis daugiau nei 30 metų patirtį. Konsultavo tokias įmones kaip: Coca-Cola, McDonald's, Sony, Nike, Х5 Retail Group, Cap Gemini, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Alcatel ir kitų, iš Fortune 1000 sąrašo.
1. Orientavimasis į klientą , klientas ir kliento sėkmė
a. Orientavimosi į klientą srities revoliucija ir kontekstas
b. Klientų susižavėjimas ir klientų sėkmė: metodai ir strategijos
c. Sąvokos ir pavyzdžiai: JAV, Europa, Kinija ir kiti.
d. Orientavimasis į klientą: tendencijos, sėkmės ir nesėkmės
e. Orientavimosi į klientą verslo modeliai ir finansiniai rezultatai
f. Pagrindiniai efektyvumo rodikliai
g. Organizacinių ir verslo procesų metodai
h. Naujų technologijų ir algoritmų įtaka
i. Kliento sėkmė, kliento susižavėjimas ir orientavimasis į klientą: sėkmių ir nesėkmių pavyzdžiai visame pasaulyje, nuo mažų iki stambių bendrovių
j. Išmoktos pamokos ir namų darbai
2. Orientavimasis į rinką
a. Kurios rūšies verslui mes atstovaujame? Viešbučio ar hostelio paslaugos? Greitas maistas ar pramogos? Skalbimo mašinų pardavimas ar rūbų valymas?
b. Kokia mūsų atstovaujamo verslo būklė? Rinkos dydis, augimo tempai, lemiančios jėgos, augimą ribojantys veiksniai, palankūs veiksniai, konkurentai, partneriai, tiekėjai, technologijos ir t.t.?
c. Orientavimasis į klientą? Kaip atrodo sėkmė kliento akimis? Kokie rezultatai kelia susižavėjimą klientui?
d. Išmoktos pamokos ir namų darbai
3. Grandiozinė idėja: tikslas, perspektyva, misija, ambicijos
a. Kodėl egzistuoja mūsų verslas? Kam jo reikia? Kodėl?
b. Kokios mūsų perspektyvos ne tik kliento gyvenimo pagerinimui, bet mokymui jį būti sėkmingu? Kokias klientų problemas mes sprendžiame ir kokias galimybes jiems sukuriame? Kiek reikšmingos šios problemos arba galimybės?
c. Ambicijų lygos: pasiekus atitinkamą tikslą, ar tapsime unikaliais ir naudingais? Kaip tapti nepakeičiamu ilgam?
d. Kaip mes iš to uždirbame? Kokia yra abipusė nauda?
e. Koks skirtumas tarp grandiozinės idėjos ir strategijos?
f. Ką tai reiškia praktiškai: produktai, kainodara, pardavimo kanalai, verslo operacijos, žmonės ir pan.?
g. Grandiozinės idėjos sėkmės ir nesėkmės: atvejai ir pavyzdžiai iš viso pasaulio, nuo mažų iki stambių bendrovių.
h. Išmoktos pamokos ir namų darbai.
4. Klientų segmentavimas ir taikinių pasirinkimas
a. Kokio tipo verslu mes užsiimame – B2B ar B2C? Tikrovėje, visi mes užsiimame verslu B2B2C2C.
b. Kas yra segmentacija? Kas yra tikslinis klientas? Kodėl šios sąvokos tokios svarbios?
c. Kas yra mūsų tiksliniai klientai? Kas nėra mūsų tiksliniais klientais? Kodėl?
d. Kaip mes skirstome segmentus? Pagal būtinybę? Pagal pajamas? Pagal tautybę? Pagal regioną? Pagal kitus požymius? Kodėl?
e. Kaip efektyviai segmentuoti ir pasirinkti taikinius? Kas geriau veikia: masinis marketingas ar tikslinis
marketingas? Kodėl?
f. Segmentavimas ir taikinių pasirinkimas. Atvejai ir pavyzdžiai iš viso pasaulio, nuo mažų iki stambių bendrovių.
g. Išmoktos pamokos ir namų darbai
5. Pozicionavimas
a. Kaip mes pozicionuojame mūsų grandiozinę idėją tikslinio segmento ar segmentų atžvilgiu? Kokie unikalūs privalumai?
b. Ar mes esame tarpinis, ar galutinis proceso elementas? Priimame kompleksinius ar dalinius sprendimus?
c. Ar yra skirtumas tarp pirkėjo ir vartotojo? Pirkėjas ar vartotojas?
d. Kokią vietą mums reikia užimti pirkėjo ir vartotojo sąmonėje? Kodėl?
e. Pozicionavimas. Sėkmių ir nesėkmių atvejai bei pavyzdžiai iš viso pasaulio, nuo mažų iki stambių bendrovių.
f. Išmoktos pamokos ir namų darbai.
6. Kliento sėkmės strategija
a. Reversinė sąvokų inžinerija: Klientų susižavėjimas ir Klientų sėkmė.
b. Kaip mes taikome savo Grandiozinę pozicionavimo idėją tikslinių klientų segmentuose, siekdami klientų susižavėjimo ir sėkmės?
i. Produktai ir paslaugos.
ii. Sprendimai dėl kainodaros ir pirkėjo nuosavybės.
iii. Papildantys produktai (pavyzdžiui, mes gaminame cigaretes, o kiti gamina žiebtuvėlius, pelenines ir pan.?).
iv. Internetiniai pardavimo ir aptarnavimo kanalai: mobilieji, socialiniai, skambučių centrai.
v. Neprijungti pardavimo ir aptarnavimo kanalai: parduotuvės, platintojai, esami klientai.
vi. Hibridiniai kanalai: prijungti ir neprijungti prie interneto tinklo, analoginiai ir skaitmeniniai.
vii. Žmonės
viii. Sprogstamas augimas, prekių rėmimas, reklama, slaptasis marketingas ir paklausos formavimas.
ix. Partnerystės ir aljansai
c. Kaip mes matuojame sėkmę?
d. Darbo su klientais strategija. Sėkmių ir nesėkmių atvejai bei pavyzdžiai iš viso pasaulio, nuo mažų iki stambių bendrovių.
e. Išmoktos pamokos ir namų darbai.
7. Rinkos tyrimai, analizė ir žinios
a. Ko nori rinka ir ko jai reikia? Ar yra skirtumų? Pasekmės?
b. Kokybiniai ir kiekybiniai, pirminiai ir antriniai tyrimo būdai. Kada, kaip juos naudoti?
c. Kliento inovacijos, bendra kūryba ir atviros inovacijos. Kaip išnaudoti klientų kūrybinį potencialą naujiems sprendimams?
8. Verslas Baltijos šalyse ir NVS valstybėse: galimybės Rytuose
a. Skirtingose srityse dirbančių Baltijos šalių bendrovių klientų sėkmės patirties palyginimas su analogiškų sričių geriausių Rusijos, Kazachstano, Ukrainos ir kitų buvusių SSSR bendrovių sėkme.
b. Kokios pamokos ir galimybės?
9. Verslas Baltijos šalyse ir EBPO valstybėse: galimybės Vakaruose
a. Skirtingose srityse dirbančių Baltijos šalių bendrovių klientų sėkmės patirties palyginimas su analogiškų sričių geriausių JAV, Kanados, ЕS, Šveicarijos, Australijos, Naujosios Zelandijos bendrovių sėkme.
b. Kokios pamokos ir galimybės?
10. Užbaigimas, išvados, klausimai ir diskusijos
PASIRINKITE JŪSŲ BILIETĄ
STANDARTINIS
49 Eur + PVM
  • 1 bilietas į mokymus
  • Dalinama mokomoji medžiaga
REZERVUOTI
VERSLO
89 Eur + PVM
  • 1 bilietas į mokymus
  • Dalinama mokomoji medžiaga
  • Sertifikatas
  • 2 Kavos pertraukėlės
REZERVUOTI
VIP
199 Eur + PVM
  • 1 bilietas į mokymus
  • Dalinama mokomoji medžiaga
  • Sertifikatas
  • 2 Kavos pertraukėlės
  • Verslo pietūs
  • Vietos salės priekyje
REZERVUOTI
Atsakykite į 4 klausimus ir mes dar šiandien su Jumis susisieksime.
Garret Johnston - Vilniuje! Kovo 19 d.
Dalyvausite mokymuose kaip įmonė ar privatus asmuo?
Bilietų kiekis, kurį norėsite įsigyti?
Pagaidaujami bilietai / bilietas
Įmonės rekvizitai sąskaitai faktūrai išrašyti. Jeigu jus privatus asmuo - praleiskite šita žingsnį. Rekvizitai: (Įmonės pavadinimas, įmonės kodas, PVM kodas, buveinės adresas)
PATENKINTI GARRETT JOHNSTON KLIENTAI
Call Close
Palikite telefono numerį ir mes susisieksime su Jumis!
Arba Jūs galite paskambinti mums:
+370 698 49159
Made on
Tilda